Restituire… de actualitate

Căutând o melodie potrivită pentru un ton de apel, am reauzit-o şi pe aceasta. Fără să fac nicio apreciere referitoare la numărul de şedinţe de senat conduse de preşedintele în exerciţiu (până mai alaltăieri), i s-ar potrivi lui!

Eu am ales „Mă iubeşte femeile”

E o diferenţă, nu?

4 comentarii la “Restituire… de actualitate

  1. Emi Vulcanescu spune:

    Sa Te Iubeasca „Muierile” CARCOTASULE !
    Eu Sunt…
    Sa fii iubit…
    Cu stima Emil

  2. Eu credeam ca o sa alegi ceva gen „Treceti batalioane romane Carpatii”. :)) Ca de „Pusca si cureaua lata” se feresc toti barbatii….

    • Cârcotaşu spune:

      Da’ n-am înţeles de ce mă crezi aşa războinic! Aia cu Puşca şi cureaua lată e bună pentru Boc, el era bărbatu’ odată, eu n-am pretenţii din astea. Da’ mă poţi crede sau nu, pe telefon mi-am pus „Mă iubeşte femeile”. Pe altu’ am „Bun e vinu’ ghiurghiuliu”.

Lasă un răspuns

