Şmecherie farmaceutică…

O mulţime de medicamente vin ambalate în capsule, capsúle pe româneşte. Unei farmaciste i-a sunat urât acest cuvânt, cum adică capsúle? Ce se poate face? Simplu, a schimbat accentul de pe u pe a şi cuvântul i-a devenit chiar agreabil. În loc de capsúle i-a zis cápsule şi totul i-a devenit ok. Şi-a zis că nu deranjează pe nimeni şi asta cam aşa a fost, ba chiar a avut un succes teribil. S-a generalizat şi în orice farmacie a-i intra nu auzi decât de cápsule în sus, cápsule în jos.

Tare zmecheria, nu?

 

Această intrare a fost publicată în Ei şi!?.

10 comentarii la “Şmecherie farmaceutică…

  1. Ai dreptate, Cârco, dar și farmacista aia o fi schimbat accentul ca să nu se mai rușineze/oripileze niscai babe, că doamna farmacistă vorbește porcos.
    p.s.: În sfârșit, te-am pus în blogroll. Acum suntem la un click distanță, o să-ți devin cititoare.

    • Cârcotaşu spune:

      În sfârşiiiit!!!! Să vezi ce de vizite o să am! Mamăă, mamăăă! Să fie-ntr-un ceas cu cuc!
      În ceea ce priveşte cápsulele, tocmai aşa zisesem şi io da’ ideea a fost genitală şi a prins…brici!

  2. Si probabil tot niste babe „oripilate” au schimbat si „papula” in „ceau, penis” ! 🙂
    Uite, de-aia soacra-mea nu zice nici capsule, nici pastile, ci simplu…nasturi!

  3. Ged spune:

    Dragul meu prieten, din nefericire, „Timpul rămas” pentru tine s-a terminat. Te-ai grăbit să treci în eternitate și ai lăsat în inima mea un gol imens. Astăzi ai fi împlinit 68 de ani. Ți s-a părut că sunt prea mulți și te-ai grăbit să treci la odihna veșnică. Aș fi dorit să-ți urez „La mulți ani cu sănătate!”, și mă obligi să-ți spun „Dumnezeu să te odihnească!”. Nu te voi uita!

  4. plano spune:

    Inca un membru al grupului de comentatori de pe JN, de acum 10 ani, a incheiat brusc socotelile cu viata.
    M-a sunat de Sarbatorile de iarna si ne/am mai adus aminte de cei care mai traiau.
    Fara el ma simt mai singur!
    Multumesc lui Ged ca m-a anuntat!
    Daca ar putea, Florian ne-ar transmite ca viata pe care o avem e unica!

Lasă un comentariu