Nici pentru el nu mai e timp. Îi spuneam Virusache…

Câte unul, câte unul, dispărem şi de pe net, că şi ăsta-i tot aşa cum e şi lumea… trecătoare.
Pescar fiind el, aş fi fost tentat să nu cred, dar ştiu că a suferit din greu. Şi-şi ia rămas bun de la noi aşa cum ne-a obişnuit, în versuri.
….
Dragi prieteni, “bulivari”
Am petrecut clipe mari
Va rog nu va suparati
Daca vreti nu ma uitati
Dar acum va parasesc
N-o fac pentru ca doresc
Vreau nu vreau am acceptat
Si am luat ce mi s-a dat
Dar pentru ca toti murim
Sper sa’ne reintalnim…
+
Marinescu Ion Gabriel, alias “Virusache” s-a stins ieri…
Dumnezeu l-a iertat şi-l va odihni!
Virusache, ai grijă, păstrează nişte locuri mai…

Această intrare a fost publicată în Remember.

3 comentarii la “Nici pentru el nu mai e timp. Îi spuneam Virusache…

  1. Dumnezeu sa-l aiba in paza Sa! Condoleante familiei!

  2. dlnimeni spune:

    Im pare rau, Dumnezeu sa il ierte!

  3. firescu cornelia maria spune:

    scumpul meu coleg cuminte din liceu, am sa te pastrez in suflet asa cum te-am stiut atunci: cu zimbetul tau blind si cu mult, mult bun simt. te-am intilnit rareori de atunci si nu cred ca viata te-a schimbat prea mult, D-zeu sa aiba grija de tine acolo intre stele si sa aiba grija de familia ta, sa le dea putere.

Lasă un răspuns

