S-o ajutăm?

Alina Gorghiu a declarat că va demisiona (bănuiesc că din funcţia de Preşedinte al PNL) dacă nu va obţine majoritatea parlamentară. Eu unul o s-o ajut. Ce ziceţi? Săraca, merită!

10 comentarii la “S-o ajutăm?

  1. Parca am mai auzit bancu’ asta cu „demisia in caz ca…”.Mi-e c-o s-o ajutam degeaba. Dar de ajutat. o s-o ajut.Am zis!!

  2. o femeie spune:

    ajutam cu inima larga ! 🙂

    • Cârcotaşu spune:

      Bine-ai venit.
      Sigur, ajtorarea aproapelui îi e plăcută şi Lui!

      • cetatean ca si turmentat spune:

        Ce mai faceti, Carcotasule? Sper ca sunteti bine, sanatos.
        Teama mi-e ca madam Gorghiu nu se refera la 50% + 1 vot obtinute de PNL, ci la formarea guvernului, adica la un scor PSD+ALDE mai mic de 50%, ceea ce ar permite miscari pentru incropirea unei majoritati parlamentare, chiar si sub masca unui arc national de guvernare (insemnand PNL+USR+PMP+UDMR+…..). Iar sondajele, dupa cum observati, bine instruite, cam cu asta obisnuiesc populatia: PSD+ALDE=48-49%. O demisie a creativei doamne ar insemna ca ea sa ramana doar cu un maritis reusit, cu amintirea unor partide de sex mai mult sau mai putin reusite si, probabil, a unei multitudini de note informative, doar nu va imaginati ca ganditoarea si scriitoarea cea mai mare de prostii din istoria PNL ajunge pe scaunul Bratienilor doar fiindca a botit niste asternuturi.

      • Cârcotaşu spune:

        Dom’le, e de admirat „măsura” pe care o folosiţi („ca şi turmentat” nu e totuna cu turmentat).
        Scuze de întârzierea moderării, de fapt aceasta se aplică numai primului comentariu, deci Bun venit!
        Ce să zic, cu sănătatea, nu prea bine, da’ aşa e viaţa, vine o vreme…
        Mi-a plăcut definirea ca „scriitoarea cea mai mare de prostii din istoria PNL”.
        În rest, n-ar fi prima care ajunge pe un scaun nemeritat… „doar fiindca a botit niste asternuturi”.

  3. Ghita Bizonu' spune:

    Dezastrul din școală prefigurează un viitor sumbru pentru România. Lectorul universitar Mihai Maci: Mulți studenți au cunoștințele unor copii de 12-13 ani. Ce trebuie să știe un elev care termină liceul
    de Maria Capelos , 04 decembrie 2016

    http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/interviu-cu-lectorul-universitar-mihai-maci–multi-studenti-au-cunostintele-unor-copii-de-12-13-ani-434550

    • Cârcotaşu spune:

      Ce să ne mire atâta timp cât o mulţime dintre agramaţii de pe net se laudă cu studii superioare. Dar unii au fost, iar alţii sunt miniştri!

      • Ghita Bizonu' spune:

        cel mai mult imi „place” canp auz pe la radio ori temebelizor stiristii (aia cu studii superioare !!) „doisprezece zeile” „doisprezece sticle” samd etc.
        Dupa cate tin minte ungurii (Aia cu care am facut armata ) care ziceau „sora meu” riscau sa zica „douaspezece gagici ale meu”
        Da ma rog astora trebe sa le explici ca „ma-ta” se scrie cu cratima!!!

        Sanatate!!!!

      • Cârcotaşu spune:

        Ei, hai să nu fim aşa răi, că mai ştiu eu pe unu’ care spune „inclus” în loc de „inclusiv”. 🙂

Lasă un răspuns

