În Germania de azi

Sirieni, să moara mama

Această intrare a fost publicată în Una-Alta.

7 comentarii la “În Germania de azi

  1. Sirieni, adica de pe Siriu? Sau de pe Siret?🙂

  2. Domnul Nimeni spune:

    Carcotasule, ce stiti despre Diavit? Ati luat, are efecte? Am o ruda care este interesata sa cunoasca ceva rezultate practice. Cu stima.

    • Cârcotaşu spune:

      Îmi pare rău, n-am încercat şi n-am cunoştinţă despre cineva care ar fi făcut-o. Doar că, am încercat tot felul de produse naturiste, fără efect. Cinstit să fiu, am încetat să mai cred şi să mai dau banii (o mulţime) pe tot felul de aşazise remedii „minune”. Afine şi cătină am încercat, în stare natur. Sigur, au indice glicemic mic, dar de aici până la a vindeca e distanţă mare. Dac-ar fi aşa simplu, diabetul ar fi fost eradicat până acum! De altfel, pe net sunt reclame pentru o mulţime de produse despre care reclama spune că te-ar scăpa de diabet. E chiar enervantă citarea unor „păreri” care fac parte din reclamă, plătite deci, care ne povestesc cum s-au vindecat ei în „ţ” zile. Asta e, îmi pare rău.
      Ce folosesc şi recomand tuturor cu căldură, este Xilitol-ul, care poate fi găsit la magazinele cu plante medicinale ca „Zahăr de mesteacăn”, în ambalaje de 0,500 şi 1 kg. Ca gust este absolut identic cu zahărul, chiar şi cantităţile necesar a fi folosite sunt aceleaşi, dar în plus are un efect de curăţire a danturii, de-a dreptul spectaculos. Adio tartru şi orice alte depuneri. Poate fi folosit şi-n prepararea prăjiturilor.
      Cu aceeaşi stimă.

  3. Mél@nie spune:

    circula pe FB de câteva saptamâni…(l-am vazut la prieteni din Teutonia!)

Lasă un răspuns

