Să dezgropăm puţin morţii!

Că scriu acilea un post sau nu, zilnic dau o tură pe nişte bloguri care mi se par a comunica ceva. Îmi amintesc acum că pe 2 decembrie anul trecut (2013), am citit pe blogul Mitzei Biciclista un post numit „Azi e ziua noastră!” scris cu ocazia zilei naţionale a României, 1 Decembrie. Cum pe lumea asta există o mare diversitate de păreri, am citat şi eu una în postul „Ce ne spune un bendeac” din care am pus un citat de-al bendeacului ca pingback la postul Mitzei. A citit pe repede-înainte, i s-a-ntunecat imaginea, mi-a şters linku’ şi m-a banat. Citatul pe care i l-am dat era parcă ăsta: „Ideea de patriotism, pentru mine, este ticăloasă. Dacă pe planeta nu ar exista patrioți, armata ar fi o inutilitate”, doar că, la fel ca şi aici textul era pus între ghilimele şi mai era şi de culoarea specifică oricărui link!
Şi-a cerut ea scuze c-a văzut greşeala, da’ oricum, mie mi s-a cam tăiat cheful de-a mai intra în discuţii cu „coana Mitzaa”.
Da’ acum vreau să las de-o parte părerile subiective şi aş vrea să aflu unde-a dispărut coana Mitzaa după 11 aprilie 2014, data ultimei apariţii pe propriul blog? Mai bine zis de ce a dispărut? S-a-ntâmplat ceva serios? Să fie boală…? Ştie cineva ceva? I se simte lipsa!

Această intrare a fost publicată în Fără.

10 comentarii la “Să dezgropăm puţin morţii!

    • Cârcotaşu spune:

      Bre, nea Putin (n-a murit), sau când îţi place vizi@tator mă faci să mă gândesc altfel la FB, unde te cam dai neascuns. Nu gust modul ăsta de abordare şi mă gândesc cum să ţi-o trag! Ce browser e ăsta? (SeaMonkey 2.26)😯

      • putin mort spune:

        SeaMonkey e urmasul lui Netscape Navigator. Putin e Putzin. FB e Face Book? Nu mai activez acolo. Nu-ti place abordarea? Nu te enerva, nu mai vin pe blogul tau.

      • Cârcotaşu spune:

        Dom-le, nu te ţine nimeni cu forţa p-acilea. După cum mi te adresezi, ca „vizitator”, cu „ce mai faci carcotasule”? s-ar părea că suntem cunoştinţe vechi, doar că probabil ţi-e ruşine cu numele sub care ai mai dialogat cu mine. Mie nu, sunt acelaşi şi consider normal că îmi displac metamorfozele tale. Înţeleg că te dai apărătorul lui Ghiţă (Bizzie). Păi dacă ăla-i „cătană bătrână”, bag sama că tu tre’ să fii Ali Baba fără hoţi! Despre ce e vorba? Despre informaţii? Păi astea-s declaraţii pe care Bizzie le ia ca fiind informaţii, d’aia ziceam să nu se mai dea ce nu poate fi!
        La fel şi tu, doar că te dai necunoscut. Că n-o să mai vii pe blogul ăsta e opţiunea ta şi să-ţi trăiască!🙂

  1. Nu stiu nimic de coana Mitza dar tare as vrea sa te vad asa ingrijorat daca lipsesc si eu o vreme. Sau intai trebuie sa ne certam si sa ne banam?🙂

    • Cârcotaşu spune:

      Adelino, ţucu-te, fii sigură că aş observa şi ţi-aş remarca lipsa, măcar şi pen-că n-aş avea pe cine să mai critic pe chestie de radieră! 🙂🙂🙂 Că şi blogu’ tău face parte din cele pe care le baleiez, ba îl şi comentez!😉

  2. Mitzaa Biciclista spune:

    Bună seara, Cârcotașule.
    Sunt bine, mersi. Destul de ocupată cu cotidianul dar nu într-atât încât să nu răspund, chiar dacă un pic cam târziu, unui semnal prietenos.
    Iți mulțumesc pentru grija arătată, gestul domniei tale m-a impresionat sincer.
    Și cum mai țin minte că împărtășim ceva gusturi comune, dă-mi voie să-ți trimit o atenție în seara asta.

    • Cârcotaşu spune:

      Ehe, mi s-a luat o piatră de pe inimă, cum se zice. Dacă eşti bine, e bine, da’ mai dă şi tu câte-un semn de viaţă din când în când, că altfel unii dintre noi ne gândim să strângem bani de alte alea!😯 Că altfel ne-am cam rărit!

      • Mitzaa Biciclista spune:

        Da de unde, Cârcotașule!
        Nu te impacienta, chit ca mi se pare drăguț că-ți faci griji, însă eu nu sunt la prima abatere de genul ăsta. Am mai ”dispărut” eu de pe net cu lunile si cu alte ocazii.🙂
        Consideră că atunci când ”dispar” de aici, devin intensă în altă parte.

      • Cârcotaşu spune:

        Io nu mă impacientez, doar lansasem o întrebare, dacă ştie cineva ceva despre o anume olteancă. Uite că nu studiasem dosaru’ şi n-aveam habar că nu era prima dată. La fel, nici prin cap nu-mi trecea care-i partea în care devii intensă (🙂 ) când dispari de aici. Că altfel ce să-i faci, se mai trezeşte unu’ ca mine să se-ntrebe! Da’ e bine când e bine, aşa că să mai ai succesuri!😉

Lasă un răspuns

