Băncile, clauzele abuzive, conu’ Isărescu!

Isarescu

Cică guvernu’ a hotărât să dea liber la aplicarea legii privitoare la denunţarea clauzelor abuzive din contractele de credit, începând cu 1 octombrie în loc de februarie 2014.
Cu ocazia asta, iese la înaintare conu’ Mugur, Mugur Isărescu, tunând şi fulgerând, cum că dac-am fost fraieri ş-am semnat, n-ar mai fi cazul să putem da banca-n judecată pentru recuperarea banilor cu care ne-a jecmănit. Că cică auzi, asta va destabiliza sistemul bancar, că ar fi vorba de un miliard de euro. Deci din cea mai autorizată sursă, recunoaştere oficială, aflăm cu cât i-au jecmănit bancherii pe clienţii lor, adică pe noi. Ş-acu’ ştiţi cum vine cestia: după conu’ Mugur, acu’ că am luat ţeapă, ar trebui să rămânem cu ea (cu ţeapa) în braţe, că la bancheri nu se pune că au FURAT, ei au dreptul să ne execute, să ne vândă casele, pentru ratele din care fac parte şi procentele furate, da’ noi cu ce drept să le cerem înapoi banii pe care ni i-au furat?
Şi la încredere, cică Mugurel al nostru s-ar situa pe un loc fruntaş. Bravos naţiune, halal popor!

2 comentarii la “Băncile, clauzele abuzive, conu’ Isărescu!

  1. Emil Vulcanescu spune:

    Radio Romania Actualitati :
    A anuntat ca pierderile bancilor vor fi de 5 miliarde nu un miliard de euroi cum ai scris !
    Asa-i ca Mugur Isarescu tine cu URSUL ?
    Sa fii iubit…
    Cu stima Emil

    • Cârcotaşu spune:

      @ Emil Vulcănescu,
      Bre, io n-am scris că mi-a trecut mie prin cap. Aşa a declarat conu’ Mugur Isărescu. Nu am fost suficient de explicit sau nu vrei să percepi înţelesul a ceea ce-ai citit? Până una alta Radio România Actualităţi nu are nici competenţa şi nici căderea de a face asemenea afirmaţii. Sigur, mâine poate apărea altcineva şi să arunce pe piaţă o altă cifră, fără ca asta să aibă vreo relevanţă. Eu am citat o singură sursă, cea mai competentă, zic eu!

Lasă un răspuns

