Reclamă? (3) Actualizare

Spuneam, în articolul ce a devenit primul episod al unui serial:

Miroase un pic a prea mult sprijin din partea RMGC, iar când spui RMGC spui Gabriel Resources, iar mai departe…
Bine, bine, o vedem şi pe asta, dar, fiind vorba de un evident şantaj sentimental, cât de moral este acest tip de reclamă şi cum de este permis?
Cineva ar putea observa că există şi localnici care se opun proiectului RMGC (ba chiar mai mulţi), diferenţa fiind că nimeni nu-i sprijină să-şi facă site, nu le dă nimeni bani de-un realizator de clipuri şi nici pentru a plăti difuzarea acestora în “prime time” la preţ de reclamă TV.

Ei bine, am găsit şi părerea celeilalte părţi, ce se constituie într-o replică la reclama plătită de RMGC. Cine va avea răbdarea să o vizioneze până la capăt va înţelege mai mult. Din păcate nu se întrevede posibilitatea ca acest clip să poată fi vizionat şi la TV. Poate şi pentru că în niciun caz nu este o reclamă!

Această intrare a fost publicată în Una-Alta.

6 comentarii la “Reclamă? (3) Actualizare

  1. Salut, Carco’! Daca tot esti la capitiolul „antireclama”, poate faci si o evaluare a sumelor platite pentru publicitate in aceasta afacere. Nu m-ar mira sa aflam ca unii si-au luat comisioane enorme pe promisiuni, ca prea se implica disperati in demararea lucrarilor de exploatare. Cred ca stii la cine ma refer.

    • Cârcotaşu spune:

      @ Victor,
      Hm! Mi-e imposibil să apreciez ce, cât şi cui s-a plătit, dar evident s-a plătit. Că s-au luat comisioane enorme pe promisiuni nu e o noutate. Tot aşa s-au încasat bani grei comision pentru promisiunea construirii pasajului Basarab. A ajuns să fie realizat de altcineva, dar comisionul a fost încasat pe promisiune, de către aceeaşi persoană la care te referi. Dacă ţii minte, tot aşa făcea presiuni pentru începerea şi apoi pentru terminarea lucrărilor.
      De altfel gurile rele spun că, după ce-a tras targa pe uscat şi-a cheltuit la greu, RMGC a cam ajuns la fundul sacului şi că a trebuit să procedeze la o reducere de capital. Cică de la 500 milioane au redus la cca 250. Se pare că astea au fost cheltuielile pe „comisioane” (mită), reclamă şi altele.

  2. virusverbalis spune:

    Reclama e-n toate,e-n cele ce sunt si-n cele ce maine vor rade la soare,,,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s