Nu se poate fără Mele!

La subiectul ăsta o să mă mulţumesc cu a pune nişte întrebări retorice dar nu numai, că poate se-ncumetă cineva să răspundă la ele:
1. Poate numi Băse pe cine vrea muşchii lui la conducerea SIE?
După ce ne hotărâm, e timpul pentru a doua întrebare:
2. E Mele omul lui Băse?
Ei, mergem mai departe?
3. Putea Mele să refuze?
Oho, da’ ce crezi? Şi mai departe:
4. Riscă Mele ceva?
Mmmmm. mai vedem.
5. E de bine sau de rău?
Gata! Se-ncumetă cineva?

24 comments on “Nu se poate fără Mele!

  1. TOP GUN spune:

    Carco,
    Bine ca-s numa’5 si n-ai lungit lista….. !!!!!Se pare ca te deranjeaza ,aceasta numire a lui Mele,intempestiva,sau poate doar calculata si orchestrata excelent!!!!!! Acu’ ,spune tu ,cand vine vorba de ciolan si de orizonturile si perspectivele detinerii unei asemenea functii ,toti absolut toti ar vinde-o si pe mama si pe tata,l-ar omori pe cel mai bun amic,interesul,puterea,setea de arginti, traficul de influenta,sunt preferabile unui trai modest si decent!!!!!Cine detine puterea, detine totul!
    La toate intrebarile raspunsul meu e unu’singur!!!!:
    -Da,base are drept de viata si de moarte asupra noastra si asupra celor din diaspora,(ce aia sunt de capul lor?????) el e dictatorul suprem ,el isi pune oamenii lui in pozitiile cheie ,asta-i strategia lui,
    asta-i profilul moral (mi-as permite eu ,sa precizez ) al politicianului dambovitean si primul milion de euro l-au facut din gainarii si din evaziuni,sau si-au asigurat un loc ‘hot ‘in politica !!!!!
    Pai, cam asta se intampla mon cher(cu accent pe e ,dar nu stau excelent in IT) la nivel macro,la nivel micro,se intampla cam ce s-a intamplat cu noi doi pe problema controversata a posesorilor de catei,da,fiecare avem dreptate in felul nostru,cu conditia sa ne gandim si la cel de langa noi,civic,parca-i mai corect asa!!!!!Exact asa ,cand ne fata vaca ne bucuram,daca moare vitelul,ne intristam,inainte de a arunca piatra,eu zic sa mai facem o ultima analiza,asa de amorul analizei sau al artei!!!!!!
    O ZI EXCEPTIONALA SI SA FII IUBIT !!!!!!
    P.S. Un os mare lui Max,din partea mea!!!!!

  2. TOP GUN spune:

    Carco,
    Eu ,cam atat am avut de spus, nu stiu daca e chiar simplist, raspunsul de vreo 20 de ani ,incoace,cam asta e transpunerea practica,nu-i asa, practica ne omoara,mai rau ,nci democratia nu ne cruta,ce nu ne omoara,ar trebui sa ne faca mai puternici !!!!!De multe ori,ne socheaza efectul,dar nimeni ,n-are timp sa analizeze cauza,asa incat s-a ajuns ca un singur om ,(sa fie mandru-n toate cele,precum e fecioara-n intre sfinti ,ei Eminescu,asta,-mi da batai de cap) si clica lui santajabila sa conduca,vieti si destine!!!!!
    La intrebarea 5, in optimismul meu ti-as raspunde ca de la externe,o tura la SIE,nu e rau,capata experienta,da bine la c.v. si-apoi nu e dracul chiar atat de negru,e albit nitel si se imbraca de la Prada,sau de la Chanel, sau cine stie ce casa de moda prefera Mele!!!!!
    Ei Carco,sper sa fii multumit,raspunsul se inscrie in umorul meu inegalabil sau de cosmar!!!!!
    SA FII IUBIT,…….A, SI SA AI O ZI PROLIFICA!!!!!

    • Cârcotaşu spune:

      de la externe,o tura la SIE,nu e rau,capata experienta…

      Hai dom-le, la 71 de ani crezi că mai capătă experienţă sau îi mai trebuie CV-u? :lol:

  3. TOP GUN spune:

    ER; nici

  4. Teo Negură spune:

    Eu zic ca sunt doua posibilitati: ori Base il are cu ceva la mana pe Mele si, imagologic, e cea mai buna mutare pe care o putea face, ori Mele e un alt MRU, fripturist si ciolanist, care de multa vreme cocheta cu Alba-ca-Zapada sau Baba Cloanta, nu mai conteaza…

  5. TOP GUN spune:

    Carco,
    Vezi ce inseamna sa fii vesnic ‘tanar si ferice’,zau daca-i dadeam 71, de primaveri, (schimbul de hormoni,isi spune si el cuvantul,ca-i insurat cu o domnita de vreo 40 de ani)si-apoi mon cher,ce-i rau sa pupi o tura Piata Independentei si din figurant ,ajungi vedeta si ai aplauze la scena deschisa,defilarea pe catwalk e asigurata de lumini,artificii si alte cosmetice fara de care la 71 de ani n-ai arata bine!!!!!!Si-apoi, ce conteaza daca base l-a facut la un talk show pe Mele de basme,acu’ avem interese comune,neaparat si ne facem frate cu cel rau, pana trecem puntea si interesu’poarta fesu’.!!!!Nimic nu ma mai mira in tara asta ,doar sa nu ne pierdem uzul ratiunii ,in meandrele si sinergia faptelor!!!!!!
    SA FITI IUBITI SI ,NEAPARAT O ZI EXCEPTIONALA SI CU MINTEA BRICI!!!!1

  6. Salut, Cârco! Mî bag şi eu, o tură.
    S-o luăm pe rând:
    1. Poate numi Băse pe cine vrea muşchii lui la conducerea SIE?
    Sigur că poate! A numit el pe primul ministru, de ţ-şpe ori, şi nu poate numi un ministru?

    2. E Mele omul lui Băse?
    Nu, nu este omul lui. Cred că legătura între ei e făcută de cel care i l-a propus pe Mele. Aici s-ar putea să fi fost vorba de şantaj.

    3. Putea Mele să refuze?
    Faptul că n-a avut nicio ezitare la propunere, dovedeşte că băiatul era în cunoştinţă de cauză şi că propunerea-i fusese făcută (şi acceptată) mai devreme de a fi făcută publică.
    4. Riscă Mele ceva?
    Probabil că o să câştige mai mult, decât ar fi pierdut, dacă refuza.
    5. E de bine sau de rău?
    E de rău, pentru că era un pion la vârf în USL, şi că nu ai nici de data aceasta garanţia că voturile din diaspora vor fi curate. După cazurile Geoană şi Ponta, este al treilea care macină scorul electoral al USL. Şi mi-e tare teamă că Băşilă mai pregăteşte un tun.
    E şi de bine, pentru că le va da mână liberă profesioniştilor de acolo şi orice s-ar spune, nu cred că cei mai mulţi dintre militarii SIE nu sunt adevăraţi patrioţi.

    • Cârcotaşu spune:

      @ Ică, All,
      1. Ce obiect de muncă are SIE? Unde lucră? Suntem membru NATO? Voi credeţi că licuriciu’ n-are niciun cuvânt de spus? Haida-de! Cu cine conlucrează SIE?
      2. Nici eu nu cred că-i omu’ lu’ Băse. Da’ de ce nu vă gândiţi că cine l-a pus s-a şi gândit că Băse-i pe ducă? Păi se pune problema de ceva şantaj? Nu prea văd cum. E mult mai simplu. Îl pui pe X! Executaaarea!
      3. Păi cum să refuze? Ce, putem fi aşa naivi? E încununarea carierei lui. Şi-n meseria aia nu prea s-a auzit de… refuz. A dracu’ democraţie, dom-le! Din ’66 încoace ăsta a fost obiectivul vieţii lui. Voi ce vă imaginaţi, unde lucră “sub acoperire” ăia de la SIE? Nu cumva prin MAE? Unde-i întâlniţi? Nu cumva sunt diplomaţi pe la ambasade? Uff! Greu!
      4. Evident că nu riscă nimic.
      5. Era sau este? Chestia cu măcinat scoru’ electoral e vrăjeală. Pe dracu’, nu macină nimic. E un prilej în plus pentru a striga: ce nemernic e Băse şi cum cumpără el oamenii! Ba s-ar putea chiar ca Băse să-şi fi f…t direcţia cu milionul de voturi al lu’ Baconschi!
      Ei?

    • Cârcotaşu spune:

      @ Top Gun,

      … ca-i insurat cu o domnita de vreo 40 de ani

      Despre ce vorbeşti nene? Păi Felicia Meleşcanu, Dumnezeu s-o odihnească, s-a dus din 2004 şi era leat cu Mele, c-amândoi sunt din ’41, el din 10.03, iar ea din 27.05! :shock:

  7. Marcus spune:

    @ Pai cum il are chiombu’ pe Mele, l-o avea si Mele pe chiombu’, ca s-or fi intalnit la vreo avansare in grad, ceva acolo, n-asa ? :) :) :)
    sa fii iubit
    marcus

  8. Theodora spune:

    Ce se intampla pe blogul dvs?
    Si la Reanata am patit la fel.
    cand deschid blogul … inainte sa comentez apare o casuta de dialog care imi cere sa ma autentific … am dat “cancel”

  9. Cârcotaşu spune:

    @ Theodora,
    Nu ştiu ce se-ntâmplă, fereastra respectivă se pare că este a site-ului “uslonline”, care de fapt face propagandă anti-USL. Şi eu păţesc la fel la fiecare refresh.
    S-a recăsătorit? N-am auzit, n-am văzut. La urma urmelor…

  10. TOP GUN spune:

    Carco,
    Este recasatorit cu o ea ,duduita e mai tanara ca el, cu vreo 30 de ani!!!!
    Sper ca te-ai lamurit,avantaj Mele!!!!Nu te mai framanta si nu fii nelinistit,base e diabolic prin natura lui!
    O primavara frumoasa,cu mult soare si multa dragoste,ca daca nu e,atunci nimic nu e!!!!!!

  11. virusverbalis spune:

    In timpul unei vizite oficiale in Anglia, Basescu e invitat la un ceai de catre Majestatea sa, Regina. Zambitor, Basescu o intreaba:
    - Mi-ati putea raspunde la o intrebare?
    - Desigur, raspunse Regina.
    - Ei bine, cuteaza Basescu, care credeti ca este esenta leadership-ului? Care este secretul unei bune conduceri?
    Cu un zimbet suav, regina raspunse:
    - In opinia mea, filosofia minimala a conducerii cere sa fii inconjurat de oameni inteligenti.
    - Si cum iti dai seama cine este inteligent si cine nu? – insista Basescu.
    - Foarte simplu, spuse regina , ridicandu-se, permiteti-mi sa va arat.
    Ii telefona indata lui Tony Blair, puse telefonul pe speaker si spune:
    -Domnule prim-ministru, va rog sa aveti amabilitatea de a-mi raspunde la o intrebare: mama dvs. are un copil,tatal dvs. are un copil, iar acest copil nu este nici fratele, nici sora dvs. Cine este el?
    Blair raspunse fara ezitare:
    - Sunt exact eu, Majestate.
    - Corect, spuse regina . Multumesc si la revedere, sir Blair.
    Apoi, privindu-l pe Basescu:
    - Ati inteles, domnule presedinte?
    - Da, majestate! Foarte interesant! Fiti sigura ca o sa folosesc aceasta lectie!
    Odata intors la Bucuresti, Basescu se hotaraste sa-l supuna la test pe Emil Boc.
    Convocat, Boc vine.
    - Draga Emil, ma intreb daca ai fi capabil sa-mi raspunzi la o intrebare.
    - Desigur, dle presedinte.
    - Ei bine, mama ta are un copil, tatal tau are un copil, copilul asta nu este nici fratele, nici sora ta. Cine este el?
    Boc isi roteste cateva clipe ochii intre tavan si podea si, finalmente, isi intreba presedintele daca i-ar putea acorda un ragaz de gandire.
    Intors la Guvern, convoaca pe data ministrii, alaturi de care zaboveste cateva ore asupra problemei, fara sa ajunga la o solutie.
    Prada disperarii, il suna pe Blaga, la Senat:
    - Asculta, zi-mi si mie: maica-ta are un copil, taica-tau are un copil, si acest copil nu este nici frate-tau, nici sora-ta. Cine este el?
    Blaga raspunse pe data:
    -E simplu, sint eu.
    Mult mai usurat, Boc fuge glont inapoi la Cotroceni si intra gafaind in biroul lui Basescu- Stiu raspunsul, domnule! Stiu cine este blestematul asta de tip! E Blaga !!!
    De peste birou, mangaind usor spatarul fotoliului – gandindu-se, probabil, ce noroc are regina cu asa oameni inteligenti pe langa ea (englezii astia!…) – cu o nedismulata grimasa de dezaprobare, Basescu ii raspunde:
    -Gresit, bai tampitule! E Tony Blair!

  12. virusverbalis spune:

    Hai , sa mai pun unu:

    Basescu intra într-un bar si se aseaza la o masa. Vazându-l, barmanul se duse repede la masa si, cu un zâmbet larg, îl abordeaza:
    - Buna ziua, domnule Presedinte, cu ce sa va servim? Un vin alb, un vin rosu… o tuiculita, un cinzano, un whiskey, o tequila?
    La care Basescu, asteptând finalul întrebarii, replica:
    - Si o bere…

  13. dlnimeni spune:

    Carcotasu, cred ca unele intrebari din setul retoric ( sau ne-retoric) se pot inscrie unei singure intrebari: este Romania condusa in mod ocult? Daca da, atunci de cine? Acceptam ideea existentei, intr-o casa conspirativa, a lui Ilie De La Scularie, care conduce Romania? Acceptam ideea ca Basescu este marioneta altcuiva? Si apropos de intrebarea dintr-un banc din comunism “daca lucrurile merg asa de bine, atunci de ce merg asa de rau?”, care este scopul acestei, sa acceptam de dragul ipotezei, conduceri oculte, axate, inteleg pe structuri de servicii? Binele Romaniei, ar fi un raspuns increzator. Si atunci de ce Romania merge rau? Bogatiile, banii, puterea, un alt raspuns plauzibil, insa care atrage concluzia ca serviciile, carora le ordona, din umbra, Ilie De La Scularie, au ajuns ele insele, ori servesc o ceata de tilhari. Ceea ce mie nu imi vine sa cred. Eu cred ca unul dintre raspunsurile cuminti la subiect ar putea fi urmatorul, iar el se bazeaza pe o informatie facuta publica cum ca Basescu a urmat strategia guvernului de sacrificiu urmat de guvernul de relansare, o strategie care, conform a ceea ce a devenit public, a fost pusa la punct mai demult la Cotroceni si astepta probabil primavara, insa a fost dereglata de evenimentele din iarna care l-au azvirlit pe Boc din sa – si au mai zvirlit si pe citiva preferati prezidentiali, cit de preferati pot fi ei de presedinte. Daca premieratul lui Ungureanu a fost gindit mai demult, probabil in toamna, atunci inlocuitorul lui Ungureanu a fost planificat tot in toamna. Sigur ca lucrurile care dau cel mai prost in toata povestea asata mi se par trei la numar: faptul ca Melescanu s-a bagat la o combinatie cu un om, presedintele, care i-a adresat in timp vorbe foarte rele, zic eu dincolo de acceptabilitatea disputei politice; altul, faptul ca Melescanu pare sa nu fi discutat lucrurile in partidul sau, desi nu cred ca i-ar fi interzis cineva din partidul sau sa devina seful acestui serviciu secret. Al treilea, ca nu si-a lasat o scurta pauza in ocuparea acestui loc ca succesor al unui om mult mai tinar; adica a acreditat ideea ca Melescanu, la 70 de ani, de abia a devenit valabil pentru a fi ceea ce a fost Ungureanu la 40 de ani si pe aceea ca Ungureanu tinar este mult mai capabil decit Melescanu experimentat. Altfel, acceptabilitatea in functie este asigurata, institutiile primind in general bine, am observat in viata mea, in fruntea lor pe cineva de al lor. Un alt avantaj pentru SIE este acela ca, probabil, Melescanu se va comporta cu tactul pe care il aduc anii de diplomatie si experienta, nu se va amesteca mai tare decit trebuie in activitatea subordonatilor si nici nu va stirni artificii, neavind o cariera de construit. Dealtfel este probabil ca nici Ungureanu nu a facut pe seful pe acolo, cred ca si-a construit un gen de buna reputatie pe tacere. Cu stima, scuze pentru comentariul lung.

    • Cârcotaşu spune:

      @ Dlnimeni,
      Da, retoric se poate ca întrebările puse să fie subsumate întrebării pe care o propuneţi, dacă este România condusă în mod ocult.
      Pe rând, urmând evident părerile mele:
      Nu acord nici cea mai mică atenţie teoriilor conspiraţioniste care au ca temă preferată conducerea ocultă a României şi-n final a lumii. Însă vrem nu vrem, ne place-nu ne place, ne-am încadrat în nişte structuri ale căror reguli ne-am străduit foarte mult să ni le impunem. În cazul de faţă m-am referit la NATO, structură militară şi, ca orice structură militară, bazată pe o ierarhie. În ierarhia asta noi suntem pe postul “bibanului”, a “pufului”. Ei bine, în cadrul acestei ierarhii serviciile de informaţii au un rol foarte important şi, până la un punct mi se pare perfect normal să se încadreze şi acestea în disciplina generată de ierarhia despre care vorbeam. Toţi membrii acestei ierarhii au oarecari interese, atât la nivel zonal cât şi la nivel global, şi e natural că cine-mparte parte-şi face. E foarte clar că nu se poate să nu se ajungă la practica pe care-o constat, ca cel mai tare să-şi impună promovarea intereselor. A conduce ocult România ar presupune că cineva ar avea nişte planuri pentru România, or sunt convins că nimeni nu se leagă cu aşa ceva la cap. Se urmăresc nişte interese punctuale şi este preferat, pe plan local, cel ce le va servi fără obiecţii. În rest, n-are decât să aibă ăla planuri şi strategii, că dacă o dă-n bară e doar treaba lui.
      Or, din acest punct de vedere Băsescu, fără a fi neapărat o marionetă, a declarat că preferă să sugă de la “marele licurici”. Ce propuneţi dv presupune că acesta ar avea o strategie, că are un plan. Ei bine, eu nu-l suspectez nici de cea mai mică intenţie de a vrea altceva decât puterea lui şi a clanului lui. El execută fără crâcnire ceea ce i se cere şi e perfect mulţumit că este lăsat să-şi facă de cap. Băsescu nu este un politician, aici are dreptate să se delimiteze de clasa politică, el nu are nici inteligenţa şi, în concluzie, nici dorinţa de a satisface interesul naţional despre care bate câmpii în cel mai demagogic mod cu putinţă. Scopul lui este realizarea jafului la nivel cât mai mare posibil şi pentru asta nu are nevoie decât de şmecheria de port nativă. Toate deciziile lui sunt luate la plezneală, toate cacialmale susţinute cu un tupeu nebun.
      Când un politician îşi propune să ajungă în vârful piramidei are unele idei de rezolvare a problemelor, are nişte propuneri de soluţii, urmăreşte să dovedească tuturor că propune calea cea mai potrivită cu interesele ţării.
      La Băsescu, singura dorinţă este să dovedească tuturor ce tare e el, că nu-i pasă de nimeni.
      În aceste condiţii a vorbi de marionetă, de conducere ocultă, mi se pare nerealist.
      De aceea sunt convins că lui personal nu prea-i place că l-a numit pe Mele, declaraţiile lui anterioare arată că nu l-a avut la suflet, dar dacă asta i se cere, asta face. El ştie că e pe ultima sută de metri şi nu-l interesează decât să poată profita până-n ultimul moment.
      În rest, cum va conduce Mele serviciul, e puţin relevant pentru noi. Cert este că-l preia din mers şi nu vor fi sincope. Orgoliile de vârstă, a sa şi a lui Ungureanu, nu se iau în calcul, conjunctura bate meritele, după cum funcţia bate gradul! :lol:
      Problema este că cel cu interesele, atâta timp cât lucrurile merg bine pentru el, îi oferă Băsescului şi un oarecare sprijin pentru a se menţine. De aici apar unele nedumeriri în sensul că unele dintre acţiunile acestuia par a dovedi o bună cunoaştere a psihologiei umane şi acestea fac de neînţeles alte acţiuni care reflectă o naivitate şi o prostie de necrezut. De înţeles, cele deştepte nu-i aparţin, iar celelalte le întreprinde când începe să se creadă un nou geniu carpatin.
      V-aţi gândit că este posibil să fi început transferul puterii către… opoziţie? :idea:

  14. dlnimeni spune:

    Va multumesc pentru raspuns. Cu stima.

Lasă un răspuns

